Дорогенькі наші працівники санаторію, хочу щиро Вам подякувати за віддану працю в такий не легкий час. Хай всіх береже Бог і надає натхнення. Буду рада приїхати до вас іще. Успіху в добрих справах.
З повагою Зайченко Валентина Вікторівна.
Колесник Леонід Іванович Кривий Ріг05.12.2022
Я Колесник Леонід Іванович, м. Кривий Ріг, лікувався в сан. Березовий гай п’ятий раз. Кухня готує дуже смачні страви. Колектив лікарів та працівників дуже кваліфікований та доброзичливий. П’ять років перед цим поклали мене в лікарню у Кривому Розі, я зовсім не міг ходити, нерухомі всі суглоби.
А тепер після п’яти років лікування в санаторії почуваю себе чудово. Приїду сюди і в наступному році.
Всім співробітникам Велика подяка.
А іншим хворим рекомендую санаторій «Березовий ГАЙ» для лікування, не пошкодуєте.
- -16.11.2022
Хочу сказати велике спасибі за увагу і добродушність лікарю Цюпенко Анатолію Анатолійовичу.
Михайлюк А.І. та Лотоцька Ю.Г. м. Бердичів04.11.2022
Ми приїхали до Вас вперше. Дякуємо за чудовий відпочинок і лікування в санаторії «Березовий гай».
Тут працюють професіонали, відмінне харчування, лікування, чистота.
Ми дуже вдячні всім працівникам санаторію, вони дуже уважні, чуйні і терпеливі. Дякуємо за кожну людину яка приїхала на лікування до Вас.
Бажаємо Вам всім здоров’я і Вашим родинам, мирного неба усім.
Стасюк Марія Іванівна Вінничина28.09.2022
Я, Стасюк Марія Іванівна, з Вінничини, приїзжаю до вас уже багато років. І приношу вам від усього серця і душі велику подяку усім мед.прац. за чуйність, за увагу, за лагідність і добрі ваші серця. Особливо хочу відмітити лікаря з великої букви Катерину Павлівну, масажиста Лілії, медсестрам Юлічці, Лєночці і усім , усім мед.прац.
Нехай вас усіх Господь благословить, щоб ви ніколи не хворіли, щоб усі ваші мрії здійснились. Божогомиру Вам, радості. Щоб ми з вами зустрічались тут ще багато, багато років. З великою вдячністю і повагою до Вас, ваша тьотя Маша.
Посмітюха Галина Григорівна -21.09.2022
Кімната №71
Я, Посмітюха Галина Григорівна, виношу велику подяку масажисту Лілі за її людяність любимій справі по процедурі вакуумного масажу. А також всім працівникам які були задіяні у моєму лікуванні. Їхня нелегка праця заслуговує не тільки подяки від мене, а також всі вони заслуговують грошової винагороди від адміністрації санаторію.
Здоров’я міцного всім!
Дякую, дякую, дякую!
Мерзлякова Світлана В.,Мерзлякова Вікторія В., Садовнік Ніна С. -19.09.2022
…Як добре приїхати в «Березовий гай»
Про все забуваєш,
Життя мовби рай…
Корпус№1
Коли заходимо до вас
Ми маєм настрій супер клас
Гарні сестрички, лагідні руки
Що нам проводять усі процедури
І для життя, на дають новий шанс
Щоб врівноважить життєвий баланс
Корпус№2
Є кабінет номер чотири
Де масажують больні спини
Знімають лагідно всі болі
І розбивають наші солі
А, так приємно відчувати
Що ви піклуєтесь мов мати!
А ще всім хлопцям лікарям
І вашим всім працівникам
Ми щиро дякуємо Вам
За те, що ви із розумінням
Лікуєте своїм умінням
І обслуговуєте нас
Бо всі ми люди і це клас!!
А ще ми дякуємо щиро
За чистоту, смачні обіди
За запах квітів у повітрі
Всім, хто здоров’я дарять нам
Ми щиро дякуємо Вам!
З великою повагою до Вас, відпочиваючі з кімнати №61
Мерзлякова Світлана В.,Мерзлякова Вікторія В., Садовнік Ніна С.
Козир Н.Г. Галака О.С. Марущак З.М. -12.08.2022
Щира подяка працівникам санаторію «Березовий гай» за професіоналізм, за чуйні серця, невтомні руки та щирі посмішки. Особлива подяка Сікорському Ярославу Анатолійовичу, медичним сестрам Іринці, Людмилі, масажистам Юрію, Лілії, фельдшеру Олександру, привітним мед сестричкам Юлії, Юлії, Марії з першого лікувального корпусу.
Дякуємо також працівникам їдальні – все смачно приготовлено, естетично сервіровано, з добротою подано. Процвітання вашому санаторію та гідних заробітних плат.
Неприємне враження залишила бесіда головної медичної сестри зі своїми підлеглими в присутності відпочиваючих.
Це порушення професійної етики, створення некомфортного мікроклімату і незручності.
Така поведінка керівника недопустима!
Ніна Київ09.08.2022
Враження неоднозначні. Ніби орієнтовано на людей, які приїжджають невперше, можливо по профспілковій путівці, не дуже вибагливі. Не вистачає сучасних підходів в організації, сучасної логістики, якось все сумбурно і незрозуміло, постійно потрібно питати когось як і куди пройти (не завадили б вказівники), скільки триває процедура (чому б про це не написати у графіку, який видається клієнту), які процедури входять в путівку, а що платно і яка вартість (цієї інформації у відкритому доступі немає, щоб можна було визначитися з платними процедурами заздалегідь і запланувати витрати, а не поспіхом погоджуватися чи не погоджуватися). Хотілося б сучасних стандартів лікування, коли лікарі пояснюють, що призначають, як воно діятиме і на що впливає (треба самому шукати у різноманітті процедур у буклеті, що написаний загальними фразами, а потім шукати більш детальну інформацію в інтернеті), а не відповідають ,, у мене зараз немає часу,,. Фото номерів на сайті і в реалі звісно відрізняються. Але якщо побутові умови залежать від засновника, то менеджмент здається можна змінити без проблем. Звісно, від'їжджаючи із санаторію, розумієш, що лікування компенсує недоліки, але якби їх не було, було б краще!! Лікарі Катерина Павлівна, Ярослав Анатолійович і Влад (масаж) надзвичайно гарні фахівці!!
ВІДПОВІДЬ АДМІНІСТРАЦІЇ САНАТОРІЮ:
Шановний клієнт нашого санаторію!
Дуже дякуємо вам, що поділилися своїми враженнями.
Нам дуже шкода, що в перший день заїзду (прийом терапевта, консультація у невролога, оплата путівки та додаткових послуг) призвело до «сумбурності». Усі наші старання у побудові «логістики» спрямовані на те, щоб усі клієнти в перший же день заїзду не тільки пройшли консультацію лікарів, але й уже отримали призначені лікарями процедури. У зв'язку з цим, день виходить можливо метушливим, та як правило, тыльки для тих, хто приїхав до санаторію вперше, але ми намагаємося приділити увагу абсолютно кожному клієнту.
Ми обов'язково врахуємо ваші пропозиції щодо покращення організації "логістики".
Сподіваємося, що лікування дало вам належний результат і ми будемо раді бачити вас вже наступного року!
З найкращими побажаннями колектив санаторію «Березовий гай»!
семья Фищук Н.М. и Алекс Иванович Николаев31.07.2022
Выражаем огромную благодарность руководству санатория «Березовый гай» за чуткое отношение и внимание ко всем приезжим, как на лечение, так и на отдых, за чистоту в корпусах и на территории санатория. Здесь после всего пережитого чувствуешь себя как в раю в тишине и уважении. Весь персонал, начиная с руководящего коллектива и заканчивая столовой, отзывчивые к любой просьбе.
Особенно хочется подчеркнуть трудолюбие и чистоту персонала, которые следят за чистотой в номерах за безупречную чистоту. Что касается столовой, низкий поклон администратору Якименко Наталье Павловне за прекрасный подбор работников. Посетив вашу столовую, как-будто побывал дома и даже вкуснее. Поварам низкий поклон и самую высшею оценку за вкусовые качества и разнообразность блюд. Большое Вам всем спасибо обслуживающему персоналу за чистоту и внимание.
Низкий Вам всем поклон дорогие труженики, что в такое трудное время поддерживаете наш дух своим вниманием и да хранит Вас Господь от всех бед. Мира Вам, крепкого здоровья и больших успехов в Вашем труде!